over ons

wij zijn mommers

Wij monteren grotendeels meubilair uit het midden en hoge segment, waarbij het hebben van de juiste knowhow en het leveren van bijbehorende kwaliteit en service een absolute must is. Wij zijn er trots op om soms opdrachten direct voor architecten te kunnen uitvoeren, zowel in de zakelijke als particuliere sector.
Voor enkele grote partijen zijn wij in Nederland dé logistieke partner. Hiervoor hebben wij ons eigen distributiemagazijn (400 m2) en opslagmagazijn (500 m2) ter beschikking.

Wij verzorgen het volledige traject van project en kantoorinrichtingen. Dit kan zijn vanaf de goederenontvangst in ons eigen distributiemagazijn (400 m2) tot aan het gebruiksklaar monteren en opstellen bij de eindklant. Of het nu gaat om één enkele werkplek, een project van honderden werkplekken of de totale inrichting van uw kantoor, wij regelen het voor u. Ook verzorgen wij uw volledige verhuizing. Door samenwerkingen met een aantal verschillende specialistische partners zijn wij in staat om de juiste partij te zijn voor al uw verhuisopdrachten, ongeacht de omvang of locatie.

Door onze strakke en effectieve planning kunnen wij direct schakelen conform de wens van de klant. Hierdoor zijn wij, en dus ook onze klant, uiterst flexibel en kunnen we opdrachten en vraagstukken vaak kort na aanvraag al inplannen en uitvoeren.

ons team

Mommers Projectmontage heeft goed geschoold personeel. Het operationele team binnen Mommers bestaat momenteel uit 20 medewerkers, waaronder projectleiders, interieurbouwers, monteurs en hulpmonteurs.

De monteurs volgen trainingen welke nodig zijn om de nieuwste programma’s te kunnen monteren. Ze worden zowel intern als extern opgeleid, vaak in samenspraak met een leverancier of fabrikant.

benieuwd wat wij aanbieden?

kies één van de diensten hiernaast.

montage

meubilair

in- & externe

verhuizingen

kabel

management

advies &

voorlichting